10 nov -Måndag!

`Hallonpajen´ frågade mig hur jag hade gått ner mina 2.2kg denna vecka.
Mitt svar blev att jag faktiskt inte visste varför jag gått ner så mycket just denna gång.

MEN jag har tänkt lite på det och kommit fram till att jag faktiskt har druckigt
sjuuuukt mycket vatten den här veckan..

Kan det verkligen göra en sån stor skillnad? Någon som vet?

Jag har faktiskt blandat ut vattnet med några skvättar FunLight.
Och det hjälper verkligen! För jag är sån som dricker upp det jag har
i glaset jättefort, det kan vara te, mjölk, saft, alkohol haha! you name it.
Jag är en snabb-drickare iaf... men att dricka mycket vatten på en och samma gång
har väl aldrig varit min grej. Så genom att hälla i lite FunLight så har jag kunnat
dricka jättemycket!
Och ja, jag vet att Light inte är bra.. men hellre det än en massa socker. Tycker jag.

Heja Light-produkter! ;)


Den här veckan har jag druckigt Wild Berries, gott gott gott!

Kommentarer
Postat av: Ner40kg

Heej! Tack för kommentaren! Ja, det finns massor med bloggar om vikt och det är ju så gött för man blir som ett litet gäng (symöte, haha) som peppar varandra! Skitbra!



Ja, vatten kan ge skitbra resultat! Speciellt om man inte druckit så mycket innan. Testa Fun Light Cassis Noir, om du inte gjort det innan. Den är skitgo!



Kram!

2008-11-10 @ 22:35:46
URL: http://ner40kg.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej igen! Jo det kan säkerligen ha betydelse Vatten är viktig för kroppen.. Själv dricker jag väldigt lite måste jag säga.. Fyyy.. Vilken härlig blogg du har har blivit fast. Att jag inte har hittat dig innan då=) Ska absolut följa dig vidare.. Alltid kul att få följa nya bloggar.

Kram på dig..

2008-11-11 @ 08:54:44
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Coyntha

Hej! Vad rolig att du hittade mig. Tack för dina kommentarer. Om du kommer till min blogg du kan hitta: Vem är jag? och kan läsa om detta om du vill ;) Jag kan berätta att jag kommer från Mexico och har bott i 8 år i Sverige.



Jag kämpar varje dag för att gå ner och mest av allt för att må bra.



Jag har gått ner massor... men det har varit en lång resa. Jag har bara 3.5kilo kvar till målet.



Att dricka vatten är så viktig!! Du har det rätt! Jag gillar Light Fun också.



Kan jag länka dig? kram

2008-11-11 @ 08:56:02
URL: http://www.coyntha.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0