Söndag eftermiddag!

Hej vänner!

Jag sitter hemma med världens träningsvärk efter ett tufft kick-boxpass igår!

Dagen började lite halvt dåligt igår. Jag kände att det inte gick bra alls med dieten och jag var sur över att jag ätit macka (kolhydrater) till frukost. Motivationen var låg och det var den faktiskt även efter det hårda träningspasset.
Därefter åkte jag hem och duschade/åt/fixade till mig inför kvällens jobb. Undertiden åt jag lite nötter och efter det blev jag bara ännu mer sur på mig själv. Men när jag kom till jobbet stötte jag på killen som fått mig att öppna ögonen för att minska kolhydraterna.. Han kan det mesta om kvinnokroppen och hälsa/viktnedgång.. Så efter att ha fått lite pepp från honom så var jag på topp igen!

Så ja, motivationen är tillbaka!

Imorgon är det vägningsdax! Jag tror inte att vågen kommer visa ett minus, men det märker vi imorgon. Jag ger mig inte ;-) KRAM

(här kommer lite bilder från min nyktra utekväll i fredags)






Kommentarer
Postat av: Sofia

Nu har jag snokat igenom stora delar av din blogg för att kolla om du någonstans skriver hur du får till dina lockar. GE MIG DITT HÅR!! helt fantastiskt, hur får du det sådär lockigt? Jag har din längd på håret med jätte mkt fall i men såna där lockar har jag aldrig fått till. How do u do it?

Btw så är du skitsnygg efter viktnedgången, go girl!

2009-03-08 @ 18:56:44
Postat av: Malin

Härligt att höra att motivationen snabbt kom tillbaka :) För mig har det funkat alldeles utmärkt att utesluta kolhydrater, det får mig verkligen att må bra.



Löpningen fixar du lätt när det blir finare väder ute, vädret just nu är ju ganska irriterande och tråkigt. Det blev ju inte alls mycket löpande idag för mig och vovven.



Härligt med träningsvärk :) Jag har ju också haft en dos av det idag, men det försvann faktiskt ganska snabbt. Kanske är jag inte så otränad i alla fall.

2009-03-08 @ 19:06:58
URL: http://malinjoe.blogg.se/
Postat av: Sara

SVAR TILL SOFIA:

Heheh tack så jättemycket! Ja du, jag har ju såhär självlockigt hår, så allt jag gör är att tvätta det och blåsa det tort.. inga mirakelmetoder här inte, tyvärr.. KRAM

2009-03-08 @ 19:43:27
URL: http://bananensvikt.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Hej! Läst din blogg ett tag nu! Tycker du gör ett grymt jobb,lycka till! / Jean

2009-03-08 @ 23:20:57
URL: http://fiskpanett.blogg.se/
Postat av: sanna

Hihi vilka bilder vännen... Bra att du fick motivationen tillbaka igen, ibland behöver man bara få ord i sitt öra..



Kramar om dig

2009-03-08 @ 23:49:18
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0