Delmål!

Jag har satt upp lite delmål nu,, så jag har lite närmare mål att sikta in mig mot istället för att hela tiden tänka "jag har 10 kg kvar"....

Så första målet är att gå ner 1,6 kg så jag hamnar på 75,6kg..Det är det jag kör på just nu. Sen kommer jag sätta upp delmålen med 3 kg mellan varje, tills jag väger 66,6kg.


Delmål 1 = 75,6 kg.

Delmål 2 = 72,6 kg.

Delmål 3 = 69,6 kg.

MÅLET = 66,6kg.



Så allt jag har i huvudet just nu är siffran 75,6 kg.. Och det är ju inte långt kvar tills dess.. HOPPAS JAG INTE!


Glöm inte kika in här imorgon som sagt, VÄGNINGSDAG DÅ!!!

Godnatt vänner. Tack för era kommentarer... kikar in på era bloggar imorgon!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Emma

jag åkte faktiskt till gymet och det kändes bra! det är nog som du säger, man blir motiverad av träningen :)

2009-03-09 @ 03:06:36
URL: http://akeroe.blogg.se/
Postat av: Malin

Kanonbra med delmål, mycket lättare att hålla uppe motivationen då :)

2009-03-09 @ 10:54:09
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0