17 December -Onsdag!

Hej alla snygga kurviga kvinnor ;)

Ja, vissa gissade rätt och vissa var ändå rätt nära..
HÅRFÖRLÄGNING...
Jag har köpt hår som jag kan sätta i när jag har plattat mitt hår..
Skulle bli lite fel om jag sytt dit rakt hår i mitt svenska affrohår :P
hihi.. Dålig bild på håret nedan egentligen.. men jag lovar att sätta ut en bättre snart.

Jag har blivit utmanad av Sanna!


Tre saker jag inte kan vara utan: 
-Mobilen
-Badkaret 
-Internet

Tre saker jag ångrar:
-Att jag gett upp mina viktresor tidigare
Jag kommer faktiskt inte på något mer just nu..

Tre saker som gör mig glad:  
-Mina vänner
-Kläder som varit för små som nu är lagom
-Musik

Tre saker som gör mig arg: 
-Orättvisa
-Fattigdom
-Rasism

Tre människor jag beundrar: 
-Alla som kämpar med sin övervikt
-Människor med vilja
Nä.. många helt enkelt.

Tre saker jag skulle vilja göra: 
-Nå min målvikt såklart
-Åka till/bo i Afrika och hjälpa fattiga barn
-Vara på en strand i bikini utan att skämmas för min kropp

Tre maträtter eller ingridienser jag gillar i köket:
-Sweetchilisås
-Kyckling (kan inte få nog av det!!)
-Sallad (gör allt så himla mycket godare)

Tre Tv-program jag ser: 
Du är vad du äter
The Hills
Mycket program på MTV överhuvudtaget

Tre saker jag har med mig i livet:  
-Minnen
-Erfarenheter
-Tro

Tre saker på önskelistan:
-En smal kropp som får plats i ett par snyggt tajta jeans!
-En snygg man
-EN HUND! haha (har stått på min önskelista i alla år)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Med vikten går det inte alls bra.

Känner mig "jagad" och har nog en platå. Känns bara som att jag får kämpa för att gå plus minus noll denna veckan.

Sååå trist!!!!!

Själv då?

Du tränar och står i som vanligt??

Kram!

2008-12-17 @ 13:35:28
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Coyntha

Hej igen! Bor du i Norrköping??? Nä men... vi måste träffas nångon!! Jag jobbar i Lkp :) Kanske träna tillsammans? Bodypump?



Jaaaa tack. Kan du kolla vad ställe heter? När jag åkte till Mexico förra året fick jag hårfölägningen och hade de i 3 månader men det var jobbigt efter varje träningen och jag tvättade håret :(



Kram kram.

2008-12-17 @ 14:02:57
URL: http://www.coyntha.wordpress.com
Postat av: Sanna

Hej vännen! var det de, jag trodde de var en plattång. När jag plattar mitt hår så blir det jätte långt, just för att det är så lockigt...

Hoppas du får din hund denna jul...

Kramen

2008-12-17 @ 15:59:28
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: elin ö

kul o läsa din lista! Jag har mailat dej på facebook! himla snäll du ä! Känns mkt bra me vikten...hooppas d håller i sig...ska inte köra stenhårt över jul o nyår, men vill inte tappa d jag ändå presterat! Hoppas d ä bra me dej! Kram

2008-12-17 @ 19:39:01
URL: http://nilesvikt.blogg.se/
Postat av: Mary

Du kan få vår hund.

2008-12-18 @ 06:31:43
URL: http://krysantemum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0