VIKT vecka 1, onsdag 3 MARS

Startvikt 1: 86,6 kg
Startvikt 2: 77,6 kg 

Målvikt: 66,6 kg

Veckans minus/plus:  -0,8 kg
Vikt just nu: 76,4 kg

Totalt från startvikt 1: -10,2 kg
Totalt från startvikt 2: -1,2 kg

Kvar till målvikt: 9,8 kg 


Sådär! Äntligen fick jag lite start-skjut.. 0,8kg på två dagar beror på allt vätska som försvunnit och ja, ni vet hur det är i början när man ska gå ner i vikt, då kan det rasa rätt bra i början och sen bli svårare mot slutet..


Fick en fråga om jag tränar nu när jag är igång igen. Ni som följde mig tidigare vet att jag tränade 3-6 ggr i veckan förut... Men nu när jag har flyttat så har jag inte riktigt sug för att träna på detta gym.

Jag är van vid ett fyravåningsgym och 13505 pass att välja mellan varje dag. Och priset för det gymmet var runt 250 kr i månaden.

Här är det jättejättelitet och knappt några pass, och då måste jag betala 600 kr per månad eftersom man bara kan köpa årsmedlemskap. Jag stannar nog inte här i ett år så det känns onödigt.


Jag väntar in våren, eller iaf asfalten, så jag kan gå ut och gå powerwalks och jogga. För tillfället är det livsfarligt, jag kan knappt gå 100 meter till bussen utan att nästan halka ihjäl mig.


Som tur är sitter jag nästan aldrig ner på mitt jobb, Kicks. Man kan tycka att det är chill att jobba på ett parfymeri, men ack så fel, idag väntas NIO stora (och då menar jag stora) pallar med varor. Och det innebär att man springer runt med tunga kartonger och plockar upp på höga hyllor osv.

Sen kan jag ju inte säga att det är ett muskelgivande ställe, men kanske lite lite kaloriförbrännande ändå??

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis till minuset, hur bra som helst :) Kul att du är tillbaka igen! NU KÄMPAR VI!



Peppkram

2010-03-03 @ 23:20:08
URL: http://smalajessie.blogg.se/
Postat av: Lulu

Trots avståndet så har du mitt stöd!

Jag vet att du kan, DU vet att du kan!

Kämpa på gumman :D

Du är stark!

2010-03-04 @ 23:00:11
URL: http://lovisaamalia.blogg.se/
Postat av: Lotta

Härligt jobbat, grattis!

lotta

2010-03-06 @ 11:21:56
URL: http://www.viktinfo.wordpress.com
Postat av: Tessan

Har precis hittat till din blogg och det är ja grymt glad över!! ja känner igen mig själv i så mkt som du skriver...



Vi väger nästan exakt lika mkt, min målvikt är runt 68kg så de e nästan samma där oxå!!! Vore kul å dela tips å pusha varann kanske... :) hur som helst ska ja iaf följa dig mot ditt mål!! :)



Lycka till! ha de braa!

kram Tessan

2010-03-13 @ 16:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0