Tisdag.

Godmorgon!

Idag är det fint väder och jag blir alldeles lycklig när solen skiner på mig!

Men när jag ställde mig på vågen igår blev jag däremot inte lycklig, 77.2kg ... vilket innebär att efter helgens gottigheter gick jag bara ner 0,4kg. Inget att hurra för direkt, men huvudsaken är ju att det går neråt och inte uppåt.

Dags för vägning imorgon igen. Skulle kunna vänta till nästa onsdag, men det är lite fusk. Så imorgon får ni nya siffror, och förhoppningsvis är dom inte lika höga som dessa ni fick idag.

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Jessica

Alla minus är bra ju! Jag gick bara ner 0,1 och jag är hur glad som helst :D



Peppkram

2010-03-02 @ 11:49:04
URL: http://smalajessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0