Vågar jag lita på vågen?

Jag vägde mig igår på vågen här hemma, men jag våga inte riktigt lita på den. Den visade 75 kg och nja, jag vet inte om jag känner mig som en 75kiloare... snarare 76-77 kanske. Men ska upp och väga mig snart igen för att se vad den visar idag. Ska även be pojkvännen väga sig på sitt gym ikväll och sen på vågen här hemma, för att se om de visar samma.

Gårdagens mat:
knäckebröd och banan = 3p
ägg och tonfisk och knäckebröd = 7p
2 bananer =2p
nötter och russin =5p

= 17p

Helt okej dag.. kunde ätit en måltid istället för nötter o russin, men hade feber och orkade inte laga någon.

Puss & kram nu kilar jag iväg till jobbet =)


Kommentarer
Postat av: Elin

Asbra ju! Duktig du är!!

2010-02-10 @ 16:08:05
URL: http://nilesvikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0