Feb. 28, 2010 SÖNDAG

En ledig helg! SKÖNT!!!

I fredags städade jag vår lägenhet, köpte nya blommor och slängde Johans fula kaktusar som var döda för länge sen men som fortfarande lyckades sticka mig varenda gång jag var i närheten av dom!



  



Lördagen åkte vi till ett köpcenter med Johans föräldrar och shoppade lite grejer till lägenheter. Nödvändiga saker som handdukar och tvättkorg, inga roliga grejer men det blev fiiiiiiint =)

Och jaaaaa jag åt dumt igår. Jag tänker inte sopa det under mattan. Fläskfile och potatisgratäng på dagen som sen ledde till ett sjukt sockersug som ledde till filmkväll med godis.

IDAG har jag detox haha! Smoothie, kaffe och några minimorötter till frukost. Till lunch/middag väntas kycklingwook.
Jag tror inte att lördagens godis och mat kommer visa sig på vågen, men det märker jag imorgon. Efter morgondagens vägning kommer jag sedan börja väga mig varje onsdag.



Jag och Johan på personalfest i Stockholm, en rättvis bild som visar hur vi är.

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej vännen!

Kikar inom för att se hur det går för dig.

Finfina bilder!

KRAM och kämpa på!

2010-02-28 @ 17:49:42
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: 1 april ska jag fan vara slim!

Hej! Följde din blogg förra året kring februari/mars och för det samma iår. Haha, vi låg på samma vikt då och att följa framsteg och bakslag peppade mig, då jag gick igenom de samtidigt. Nu ligger vi nästan på samma vikt igen och nu är jag igång igen och denna gång med en blogg, hoppas kunna fortsätta få inspiration och pepp härifrån, men kanske att du kan få det från mig med?



Jag lägger in dig i min länklista, ifall du inte vill vara där så säg bara till :)

2010-03-01 @ 12:40:23
URL: http://marsutmaningen.blogg.se/
Postat av: Sandra - Varför får jag inte på mig mina blåjeans?

Kul att du är tillbaka! Såg att du varit det ett tag men jag har missat det. Men nu ska jag läsa igen :) Kämpa på!! Kram

2010-03-01 @ 16:20:35
URL: http://sandrandersson.blogg.se/workout
Postat av: veronica

Vad kul att du är tillbaka! Du har ju inte gått upp något sen sist så du ligger ju på 10 kilo minus nu GREAT! Och eftersom det är nya tag nu, tror jag verkligen att du fixar detta! HEJA HEJA!

2010-03-01 @ 18:48:53
URL: http://smalochsnygg.blogspot.com
Postat av: Lotta

Hej !

Bra insperation!!!, tur det finns "pepp-bloggar" :) funderar att starta en jag med !

har du bara fokus på kost, eller tränar du något nu när du är tillbaka igen ?

KEEP IT UP !!!

2010-03-02 @ 09:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0