Hello!

Jag lever =)



Nu har jag köpt våg och kommer kunna väga mig varje måndag =)

77,6 ligger jag på nu.. AJ vad det gör ont i hjärtat att se... Men ja, som någon kommenterade i inlägget innan "NU ÄR DET DAX ATT KÄMPA"... så sant!!!

Jag äter lite efter min egna diet, mycket ca-pointsräknande.. =)
Vid det här laget vet jag vad och hur mycket jag får äta för att gå ner i vikt ;)

Det var någon annan som frågade om det var jag som höll i tävlingar med två lag för ett tag sen, och yes.. det är gjorde jag =) Visst var det skoj?? Lag tjockis och Lag Fetto? Minns jag fel?

Dagens mat bestod av:

Frukost: Smothie
Mellanmål: Kaffe och clementin
Lunch: Tonfiskwok
Mellanmål: Banan
Middag: Lax/räkwok

Har dragit ner på kolhydraterna lite idag.
Kände att jag blev lagom mätt utan pastan och mackan till frukost.

Så idag ligger mitt pointsvärde på ca 10, vilket är på tok för lite..
Men vi får se om det blir någon liten kvällssmothie eller något lite senare.
Än är klockan barnet.

Tänkte gå ner och mata svanarna som har bosatt sig här. Eftersom jag inte äter bröd längre så kan ju lika gärna dom få äta upp det ;-) Jag har bara knäckemacka på menyn för tillfället.



Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

OKej, om jag länkar don blogg ?:)

2010-02-24 @ 11:46:27
URL: http://mindromvikt.blogg.se/
Postat av: Anneli

Heja dig! =D

2010-02-24 @ 15:13:51
URL: http://halsofreaket.blogg.se/
Postat av: J.

Ville bara säga att du är ursöt och ja älskar ditt hår! :)

men så undrar ja vad man kan äta förutom det du äter för att kunna gå ner i vikt? Jag skulle behöva gå ner 10 kilo, till 55kg.

2010-03-25 @ 16:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0