Godmorgon!

Jag ska börja skriva "Dagens mat" här på bloggen igen. Det är ett inlägg som jag fyller i under dagen och det är nog för er ganska ointressant. Jag själv tycker att det är rätt tråkigt att läsa andras matlista under dagen, men det är bara för min skull jag skriver den nu :-)



Idag ska jag hinna städa toaletten och dammsuga innan vår familj får gäster ikväll. Ska bli trevligt, även fast jag smiter iväg efter ett par timmar för att träffa en vän jag inte träffat på länge. Det här innebär ju självklart att det kommer finnas massa gottigheter hemma ikväll. Middag, efterrätt, snacks, alkohol och ja, allt sånt som hör till. Pissigt. Min mamma tar åt sig så personligt när jag säger att jag inte vill vara med under middagen. Hon förstår inte riktigt att jag tycker att sånt här är jobbigt. Men ja, jag får väl sätta på leendet och äta en liten köttbit och sallad o låtsas som om jag inte är ett dugg sugen på potatisgratängen eller efterrätten eller vinet eller chokladen eller chipsen ;-) haha.. Det blir nog bra.




Puss&Kram! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tänker skåla med dig....så de så.

Ses ikväll

Kram

2009-09-25 @ 14:33:49
Postat av: hanna

du är så himla vacker!!!!!! :)

2009-09-25 @ 16:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0