Dressing.

Idag har jag suttit hos frissan i några timmar.
Slingat och klippt håret. Så nu känner jag mig fresh, fast väldigt slickad.
Har plattat hår just nu, och det är väldigt ovant!

Efter frisörbesöket åt jag och en vän sallad.
Jag tog sallad, gurka, kyckling, majs, couscous, fetaost och sparris + currydressing.
Dressingen var jävligt fet, men jag kunde inte motstå den.

Har dock bara ätit detta idag:

frukost: banan + jordgubbar i mjölk
lunch/middag: salladen
mellanmål: kaffe

Så jag tror inte dressingen gjorde så hemskt mycket..

Nu åker jag iväg på boxningsträning på Nautilus.
Herregud vad länge sen det var! Jag är nästan lite nervös.

Ha det!



Kommentarer
Postat av: ♥

Har hört att boxträning är svinroligt :) Jobbade tillsammans med en tjej som brukade träna tillsammans med en boxarklubb och hon sa att det var jättejobbigt men fantastiskt kul!

2009-09-07 @ 19:31:27
URL: http://15kilosraset.blogspot.com
Postat av: C

Väldigt vacker bild : )

2009-09-13 @ 19:56:03
URL: http://shicaca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0