Tillbaka!

Nu får jag fan skärpa mig!
Fram tills studentveckan (mösspåtagningen är den tredje juni hos oss) så ska jag gå ner så mycket jag bara kan!!!!

Kommer knappt i studentklänningen jag köpte för några veckor sen.. runt brösten blir det för tajt!

Önska mig lycka till.. jag är stressad!!!

Imorgon börjar jag dagen med att gå 5 km med min vän innan frukost.
Sen ska jag försöka hinna med o åka och sola för att sedan jobba.
På kvällen kanske det blir ett pass för mig, annars går jag ut oh går igen.

MÅSTE KÄMPA NU!!!!!

mår pissdåligt.
kan inte ens se mig själv i spegeln eller på kort.

Kommentarer
Postat av: Moa

Hej!



Jag läst din blogg ett tag och blir SÅ otroligt inspirerad. Jag gick upp 20 kg pga min sjukdom (hypotyreos - låg ämnesomsättning). Nu har jag lyckats gå ner 9 kg sen januari och behöver lite ekstra boost för att gå ner de sista 11. Den boost får jag här inne! Du får mig att ta i lite extra. Så snälla, håll modet uppe och titta dig i spegeln... Attans så mycket som har hänt med dig! Titta på dina före & efter bilder och känn dig STOLT :-)

2009-05-26 @ 21:48:05
URL: http://lovefromsweden.blogspot.com/
Postat av: Pulver

Kämpa på och lycka till

2009-05-27 @ 00:19:31
URL: http://viktminskning.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0