Svar på frågor om mig.

Kan ju svara på lite frågor som har ställts ...

Jag har fått frågan om jag solar solarium eller om jag alltid är mörk i hyn.
Jag är rödhårig och har fräknar över hela kroppen :-D så jag är absolut inte mörk i hyn, utan jag solar solarium och fuskar lite ;-)

Sen har frågan kommit upp vad jag hade för storlek i kläder när jag började min viktresa.. alltså när jag vägde som mest, och då hade jag storlek L / XL (beroende på vad det var för plagg) och 42 i tröjor OM jag kunde ha den i bysten... för eftersom jag är storbystad så var det näst intill omöjligt för mig att hitta kläder med knappar och dragkjedjor.. Allt som funkade var stretch-tyg. Kan inte säga vad jag hade för stlrk i jeans, eftersom jag aldrig använder det.. Jag hade bara leggings,, eller jag HAR fortfarande bara leggings,,, men när jag är klar med mitt mål så ska jag köpa massa jeans :-D

Lite andra saker:

-Jag är 1,73 cm lång
-Har självlockigt hår
-Äter just nu en egen diet, inga kolhydrater bland annat
-Har varit medlem i VV tidigare (innan jag började den här resan)


Kommentarer
Postat av: sanna

Hej vännen! Du är ju som mig rödhårig och lockig =)



Kul att man fick reda lite mer om dig, Jag är också nästan lika lång 172cm lång =)

Vi var lika på mycket...



Kramar om dig..

2009-03-17 @ 14:03:52
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0