SVACKA.

Hej underbara!
Tack för alla snälla kommentarer och peppningar.. Behövde verkligen det.
Synd bara att jag såg dom lite lite för sent..

Idag tröst-åt jag faktiskt.. inte pga snubben igår, utan mer för att ..... jag vet inte? eller jo..

Jag håller ju på med mina två test-veckor utan kolhydrater.. och jag har ätit jätteeeeeeeebra och hållt mig till mina regler.. Och så har jag vägt mig av nyfikenhet nästan varje morgon... och jag pendlar mellan +-0 och +0,2.. VILKET GÖR MIG LEDSEN!!!

Dessutom så har jag fått ont i magen två gånger denna vecka vilket har gjort att jag inte kunnat träna.. Båda gångerna har jag ätit en sallad med avokado i som är supergod.. Men jag anar att jag är känslig mot avokadon.

Så idag när jag satt på jobbet och väntade på att gå o träna, så fick jag den där jävla magvärken och hela dagen hade jag varit sugen på choklad... OCH VAD GÖR JAG?! Jo, jag går raka vägen mot lösvikten och käkar! Även fast jag hade ont i magen.........Sen ledde det till att jag tänkte "nu skiter jag i den här dagen och börjar om imorgon" OCH VAD LEDDE DET TILL? -MACKOR...=kolhydrater...
Jag var så arg/trött/ledsen över hela grejen.. att vågen inte visar resultat, att jag inte kunde träna, att killen sagt sådär igår... ja hela grejen fick mig att tappa självdisciplinen..

No big deal skulle Mc Donalds säga... men för mig är det en big fat deal!

Imorgon ska jag ju pröva balklänningar!!!!!!!! Så det blir att ta ett årets-första-jogging-pass-utomhus imorgon på morgonen.. Gissa om jag är sur över att behöva stå och testa massa balklänningar när jag har kvar 10 kg att gå ner!? Usch, känns inte kul alls... Men jag måste, det är sista veckan man kan beställa hem klänningar så man hinner få hem dom innan balveckan. Jag kommer att få sy in min när jag får hem den. För 10 kg lättare hoppas jag betyder att jag inte kan ha klänningen jag kommer kunna ha imorgon!!!


JAG ÄR PÅ G IGEN!!!!!!
Längtar till LÖRDAG... då väntar ett hårt kickbox pass mot min vän.. Jag har utmanat honom!


KISS MY FAT WHITE ASS DICKHEAD! Ni förstår nog vem jag syftar på :-P

Kommentarer
Postat av: Malin

Glöm gårdagen! Det hjälper inte att gå runt att tänka på vad man gjorde för fel, dagen kommer du klara galant istället :)



Härligt att du ska ut och springa! :) Jag älskar att springa utomhus men har inte riktigt kommit igång med det efter 3 veckor uppehåll. Men jag sprang på bandet igår på gymet :)



Jag minns när jag provade min balklänning, då vägde jag ungefär 15 kilo lättare än nu och tyckte att jag såg riktigt tjock ut. Det skulle jag ju aldrig tycka idag, det där med självuppfattning är svårt. Hoppas du hittar en balklänning du trivs med! :) KRAM

2009-03-06 @ 08:13:37
URL: http://malinjoe.blogg.se/
Postat av: solochmoln

Att det blev några mackor igår gör nog inget i längden, du kan ju ändå inte göra något åt gårdagen idag. Du är ju så duktig ändå!



Jag är övertygad om att du kommer gå ner de där 10 kg tills balen. :)

2009-03-06 @ 08:32:30
URL: http://solochmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0