Inga fler ursäkter!

Jag såg inte Australia igår, fattade inte riktigt hur man fick igång den :-P
Men fyspasset gick skitbra!

Jag måste ju berätta att det går bra för mig att inte äta kolhydrater.. Tycker att det är jätteskönt att slippa räkna och hålla på, för nu vet jag på ett ungefär hur jag får äta ändå. Känns skitbra!

Det är helt galet hur PÅ G JAG ÄR!! Jag tror att det beror på att när jag gick ner mina 10 kilon så tog jag ju en lång slarvig paus på ca 2 månader. Och under den tiden blev jag van vid min nya vikt. Och nu känns det som om jag aldrig gått ner dom där 10 kilona och att jag börjar om på RUTA ETT!
Vilket gör att jag inte längre kan ha "Men äsch, jag kan unna mig den där godispåsen, jag har ju faktiskt gått ner TIO HELA KILON" som ursäkt längre....

Så nu kör jag hårt.. Jag SKA nå mitt första delmål på måndag (måste gå ner -0,8kg för att nå det) MEN jag vill helst gå ner minst 1,5kg... Känner att jag kan klara av det den här veckan. Men man får ju inte hoppas på för mycket, då kommer jag bara bli besviken.

Ha en underbar onsdag vänner!


Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt att höra! :) Jag äter ju inte heller kolhydrater och det funkar riktigt kanon för mig, kommer nog aldrig igen att äta kolhydrater i samma utsträckning som tidigare.

2009-03-11 @ 14:07:07
URL: http://malinjoe.blogg.se/
Postat av: Emma

vad härligt att du är så motiverad :) själv ska jag köra på "vanlig" mat och undvika godis och annat såklart men röra på mig betydligt mer! Pomenader varje dag :)

2009-03-12 @ 09:25:17
URL: http://akeroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0