Hej hopp!

Igår blev det ett box-pass! Skönt...

Innan det var jag och fikade med mina tjejkompisar.. det är alltid lika segt att lämna fiket, man blir trött och seg och känner inte alls för att gå o träna. Men det är bara att man tar tag i sig själv och gör det man måste!

Idag ska jag jobba igen, kommer stå bland massa godis och chips o alla möjliga godsaker! Men jag ska inte röra någonting, förutom kaffet! Jag dricker rätt mycket kaffe nu för tiden.. Hm.. tur att det inte är points inom viktväktarnas diet. Nu ska jag lägga mig i ett bad och sen göra mig iordning.

Just det, ikväll är det FYS som gäller...

Ha en underbar tisdag!


Kommentarer
Postat av: Anna Drott

Fint att du ligger i! :)



Kram!

2009-03-17 @ 13:32:01
URL: http://viktdrottningen.blogspot.com
Postat av: Malin

Duktig du är med träningen! :)

2009-03-17 @ 15:09:27
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0