Så hur gick det för mig på kalaset?

Jättebra!!!
Jag åt en macka, och sen hoppade jag över tårtan och drack te istället.
Skönt. Åt dock en tallrik cornflakes med banan nu innan jag ska sova, har svårt att hålla mig på kvällarna när jag börjar bli lite småhungrig. Men jag tror inte det lägger sig runt magen. Hoppas inte.

Imorgon ska jag ner på stan och köpa en ny MP3 som jag kan ha när jag är ute och går/löper. Kanske kollar efter en stor collagetröja som jag kan ha när jag springer, för ja, just nu känns det inte allt för kul med linnen och tajta kläder. Speciellt inte när jag tränar, eftersom man hoppar och studsar omkring! fyfan!

Äsch, jag klarar det här! Måste försöka få tillbaka mitt självförtroende snart..
Jag klarade inte ens gå till affären idag utan att hela tiden tänka att folk tittar på mig och ser att jag gått upp i vikt.. eller ja, att dom tycker att jag är stor. Visst är det larvigt?! Människorna har liksom aldrig sett mig tidigare och där går jag omkring och tänker att dom ser att jag gått upp i vikt!

Fan... måste börja tänka positivt om min kropp, annars kommer jag nog aldrig bli nöjd, även när jag är klar. Det är en rätt jobbig period för mig just nu. Den värsta hittills kanske.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Men visst är man knäpp egentligen.

Som man tänker.

Nä jag kom hem från semestern 4 kilo plus ville jag bara gömma mig, alla kläder satt tajjt och jag ville bara dö, trodde alla på jobbet skulle kommentera :.D

Du kommer fixa detta galant, MP3 är ett måste för mig.

Fick en när jag prenumereade på IFORM och den är verkligen kanon, se till att hörlurarna är bra!!

KRAM

2009-06-17 @ 08:13:37
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Emma

vad duktig du är! Rolig bild också, så jävla säker =D Kram

2009-06-17 @ 12:01:09
URL: http://akeroe.blogg.se/
Postat av: J

Vad duktig av dig och guuu vilken rolig bild ;)

Kramar

2009-06-17 @ 14:19:11
URL: http://jsviktiga.blogg.se/
Postat av: farbror A

vet precis hur det känns. du fixar detta!

2009-06-24 @ 21:13:08
URL: http://farbrora.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0