Jag är tillbaka!

Hej mina trogna läsare!
Jag blir så glad när jag ser att ni varit inne o tittat om jag skrivit något under hela den här veckan..

Nu har jag tagit studenten.. igår rättare sagt. UNDERBART!

Jag har aldrig festat såhär mycket och länge förut. Och jag har heller aldrig varit såhär sugen på att sätta igång med Viktväktarna och att börja träna heller... Fyfan vad trött jag är på att vara fet. Jag har gått upp en hel del, till och med så låren går ihop nu igen. Och det känns sådär!

Juste, jag kan ju säga Hej till mina killkompisar som också hittat hit.. Det känns inte så kul om jag ska vara ärlig, haha! Jag som tänkte ha den här bloggen lite i smyg eftersom jag skriver om det jag hatar.. min kropp.
Men men, nu har ni lärt känna en ny sida av mig kanske. Hej iaf.

Nu ska jag ta ett bad och sen sova!
Imorgon sätter jag igång igen!



Pekar fuck you till alla överflödiga kilon!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej vännen!

Stort grattis!!!, hur ser planerna ut för framtiden?Låter som att du haft en rolig studentvecka, här har det med bara gått utför men nu kan vi ju komma igen ihop :-D.

KRAM!

2009-06-13 @ 02:55:55
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Elin

Grattis till studenten och till nya tag! Jag ska me ta nya tag nu! känner mej mkt peppad, ska köpa gymkort igen, saknar d nåt otroligt, tröttnat på att bara kuta i skogen! kram o grattis igen!!!!

2009-06-13 @ 09:46:48
URL: http://nilesvikt.blogg.se/
Postat av: Anneli

Grattis till studenten!



Härligt att du känner dig på G igen. Känner igen det där med låren - det är då man vet att det gått fööör långt =P

2009-06-13 @ 15:54:30
URL: http://halsofreaket.blogg.se/
Postat av: SaraL

måste bara säga att jag blev så inspirerad av din blogg när jag började läsa den i början av maj att jag också bestämde mig för att börja ett nytt liv. trött på att alltid vara den fetaste tjejen i gänget, jämt och ständigt.. har hållit på i över fem veckor nu.. gått ner 4,2kg.. en början i allafall. kämpar för mitt liv. TACK!

2009-06-14 @ 11:48:20
URL: http://sara1988.blogg.se/
Postat av: Jacke

Haha hej. det e bara jag som hittat hit, var det pga detta ja hade så många minus poäng i torsdas ;)

2009-06-14 @ 23:21:09
Postat av: Åsa

Grattis till studenten gumman! Ni verkar ha haft super kul! Skönt att ha dig tillbaka! Kram

2009-06-15 @ 12:04:20
URL: http://www.sotsaken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0