Otränad som f*n!

Gud vad segt det är att vara tillbaka på gymmet och känna att man är på ruta ett igen. När jag var där sist så var jag så vältränad att jag knappt tyckte abs-passet var jobbigt. Men igår blev det svettigt! Känns skit rent ut sagt. Men jag får inte ge mig! Jag ska ju bli lika vältränad, om inte mer, nu igen!

Igår när jag var på gymmet fick jag vääärldens längtan efter att bli smal och fast. FAN vad skönt det ska bli.... jag kan faktiskt se det framför mig. Hur jag ser ut som smal... det har jag aldrig kunnat göra förut. NICE!



flum banan!

Kommentarer
Postat av: camilla

Hihi gud vad jag gillar ditt hår ♥

2009-07-29 @ 13:20:33
URL: http://www.millisvikt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0