NY DAG!

Vaknade klockan 13 idag.. alltså för bara ca 40 minuter sen!
Jag var vaken väldigt länge inatt.. först satt jag och försökte tänka ett steg djupare och få fram en förklaring till varför jag äter när jag känner mig ensam. MEN sen kände jag att det var hopplöst att sitta och tänka på det klockan ett mitt i natten. Så för att ta bort en annan ångest jag hade inom mig satte jag igång och städade heeeela lägenheten. Fyfan vad rent det är nu! Jag hoppas att mina grannar hade hunnit somna djupt, för jag satte på musik på hög volym och dansade runt samtidigt som jag dammade av alla äckligt smutsiga hyllor. Haha det är så typiskt mig att dansa runt i mina underkläder till hög musik och bara glömma alla bekymmer. Jag hann bli klar till 02.30 så jag hann se Ally McBeal som sänds varje natt på tv4. JAG ÄLSKAR DEN SERIEN! Dåligt att dom bara sänder den så sent..

Men ja, som rubriken lyder: NY DAG! ..och den började sådär...
Jag skulle göra en smoothie, och så skulle jag använda mig av en maskin jag aldrig testat förut.. nån bakmaskin som blandar allt. Det slutade med att jag stod med en hel kanna skummad mjölk med smak. Gick inte dricka. Så det fick bli en fruktsallad och kaffe istället.
Ganska roligt egentligen.. en liter skum!

Fan vad jag ska göra den här dagen bra!
-TACK FÖR ALLT STÖD.. TACK ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har följt din blogg ett bra tag nu, och måste säga att du är grym! :D Även om du känner att det gått åt fel håll ett tag - ge inte upp, du klarar det!



Jag ska ge järnet nu mot min drömvikt, hoppas kunna komma så långt som du! :)



Lycka till! :)

2009-07-27 @ 00:38:24
URL: http://viktigtmal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0