Fettet sprider ut sig iaf..

Det jag har tur med är väl att mitt fett sprider ut sig över hela min kropp.. Det sätter sig inte bara runt magen eller på baken liksom. Jag antar att det är därför många inte uppfattar mig som överviktig.

Fast jag måste nog säga att mina bröst går upp i vikt först.. dom är så sjukt stora just nu att det är galet. LYCKO DIG tänker nog många, men nej för fan.. dom är ivägen, dom är tunga, dom svettas haha.. Ni med stora bröst känner nog igen det där.

Nu hjälper det knappt med två sport:BHar när jag är ute och springer liksom. Måste springa och hålla fast dom mellanåt för att det gör ont när dom guppar.. och hur ser det ut liksom?! En tjej som springer och håller fast tuttarna.

Jag läääängtar tills jag har löpt bort dom. Önskar att dom var avtagbara.. Så jag kunde sätta på dom när jag ville och ta av dom när dom bara är jobbiga.
DET VORE NÅGOT!


Kommentarer
Postat av: Sara L

Lite fuskit. Mitt sätter sig på magen, överarmarna, låren och kinderna. Dags att jag motiverar mig på nytt nu, då passar jag på att få motivation av dina bilder. Kan du, så kan jag (inbillar jag mig iallfall) :)

2009-07-16 @ 21:52:59
URL: http://sara1988.blogg.se/
Postat av: Anneli

Jag har samma problem som du. Fettet sätter sig över hela kroppen och timglas-figuren håller i sig, vilket gör att folk inte inser att jag väger mer än jag borde. Dessutom blir ju brösten större först, precis som för dig, vilket gör att ibland när jag gått upp 3-5 kg tror folk att jag har gått ner i vikt. Haha, helt sjukt.



Lycka till med viktminskningen. Du var ju jättestrong som lät bli bullarna. Just nu hade jag aldrig klarat av att låta bli bullar om vi haft det i frysen.

Heja dig! =D

2009-07-17 @ 09:22:03
URL: http://halsofreaket.blogg.se/
Postat av: Elin

BULLSHIT!!! DU Ä INTE FET!!! DU Ä SNYGG!!

2009-07-17 @ 09:49:42
URL: http://nilesvikt.blogg.se/
Postat av: Emma



Samma här, har storlek större på brösten och jag hatar det. Folk säger att det är snyggt och att man ska visa upp dom, fuck it liksom - jag vill bara ha en normal B-kupa! och kunna springa utan att behöva titta efter om brösten håller på att trilla ut.

2009-07-19 @ 13:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0