Dom där jävla flugorna!

Jag har kommit hem från landet och allt har gått bra matväg och träningsväg..

Men mitt hat till flugor har växt ännu mer, haha! Har blivit väckt av en fluga som varit i rummet nästan varje natt/morgon.. okej, inte samma fluga, eftersom jag tillslut fått fast på den och DÖDAT den! Gud vad hemskt det lät, haha! Hur lyckas det alltid finnas kvar EN fluga i rummet när man ska sova..

Samtidigt som jag har blivit pushad till att springa pga flugorna... För när jag är ute och har planerat att ta en lång powerwalk så har dom svärmat runt mig och irriterat mig så jag tillslut blir förbannad och SPRINGER hela vägen bara för att dom inte ska hinna ikapp mig.. haha!
Och därför har jag lite hat/kärlek till dom där jävla flugorna ;-)

Kom precis hem från en 9 km lång powerwalk med en nära vän.
DEN BEHÖVDES!! Mest för att jag behövde prata av mig.

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: ida

oh peppande att se att du är igång igen.. kanske kan hjälpa mig på traven att se dina framsteg med.. :)

2009-07-19 @ 21:30:51
URL: http://halsorummet.blogg.se/
Postat av: Elin

Shit va duktig du ä!!!

2009-07-20 @ 12:00:14
URL: http://nilesvikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0