Ändrade planer!

Jag måste bara säga vad jag har ätit idag, för jag vet att jag inte har ätit onyttigt men ändå så går jag omkring och har dåligt samvete.

Frukost: Kokt ägg på macka med sallad och gurka + kaffe.
Mellanmål: 3 skivade morötter, 1 äpple.
Lunch/middag: Lax med sallad med balsamvinäger och olivolja.
Fika: Kaffe.
Kvällsmat: Macka med kalkon, cornflakes med skivad banan och mjölk.

Jag lyckas alltid få dåligt samvete efter att jag ätit cornflakes.. det är nog därför! hm..

Känner iallafall att jag behöver träna lite idag, så det får bli en powerwalk till min kompis som bor på andra sidan stan.. Har inte en aning om hur lång tid det kommer ta att gå dit, men det lär ta ett bra tag! Hoppas att det inte hinner bli jättemörkt ute.. lite småcreepy!


Jag och Klara för typ 2 år sen tror jag?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja du vännen den här semestern men nu får det bli nya tag.. Annars drar det nog iväg snabbt.. usch du får dra igån en tävling snart så följer jag med, något behövs göra..



Kramar om

2009-07-30 @ 22:28:27
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Emma

du har ju ätit jättebra idag, verkligen inget du behöver ha dåligt samvete över!



Kram

2009-07-30 @ 23:05:35
URL: http://akeroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0