VIKT v.15 / 18 Januari (SÖNDAG)

Jag vägde mig idag istället. För imorgon kommer jag inte hinna det.
Den här helgen har jag druckigt alkohol och ätit godis. Så jag är inte förvånad eller egentligen ens besviken över att vågen visade +0.2kg. Jag har inte dåligt samvete den här gången, eftersom jag hade så jäkla kul.
MEN nu blir det inte alkohol på jättelänge och godissuget måste bort nu.
Så nästa vecka skulle ju vara kul om man kunde gå ner minst 1,5kg. Blir hård träning och en strikt kost.

Imorgon börjar dagen med ett bodypumppass klockan 06,45 och avslutas med ett boxpass kl 19.45.


Startvikt: 86,6
Målvikt: 66-68

Vikt just nu:
76

Tottalt: 10,6
Kvar: 9,4


Kommentarer
Postat av: solochmoln

Ett plus på 0,2 kg är ju ingenting. Det här fixar du tills nästa vecka :D

2009-01-18 @ 15:32:10
URL: http://solochmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0