8 Januari -Natt till Torsdag

Jag har ångrat mig igen...

Går omkring o tänker på mitt nya slutmål hela tiden.
-5kg.
Det är jag nästan 100 % säker på att jag inte kommer nöja mig med.

Så jag tänker säga att 5 kg är mitt delmål.
och efter att jag gått ner dom kilona så kommer jag bestämma
vart mitt slutmål kommer hamna...

Åh jag vill bara inte att ni ska tro att jag vill bli en benig flicka.
Utan jag vill bara ha en sjukt grymt snygg kropp..
Och jag är ung, jag är i mina bästa år när det gäller kroppsmässigt.
Vore det inte dumt att slösa bort dessa år genom att gå omkring och inte
vara nöjd över den då? Nu när den är som fastast egentligen...


Men det finns en grej jag fortfarande är orolig över.. och det är mina bröst..
Ju mer jag går ner i vikt desto mindre blir dom.. vilket är skönt.
Men det är den där förbaskade huden som inte riktigt  hänger med..
Tänk om den inte drar ihop sig?!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag tycker det låter som en kanonbra idé! Ta några kilo åt gången. Något som kan hjälpa en när spegelbilden spelar ett spratt är att prova kläder i den storlek du vill vara och då logiskt tänka att nu är jag storlek 36 eller 38 eller vad man nu vill och dra slutsatsen att nu räcker det! Även om spegelbilden säger ngt annat!

2009-01-08 @ 13:17:19
URL: http://www.sotsaken.blogspot.com
Postat av: Åsa

Förresten! Den ursnygga grå kavajen du har på dina snyggofoton, var kommer den ifrån?

2009-01-08 @ 15:43:25
URL: http://www.sotsaken.blogspot.com
Postat av: Ner40kg

En dag i sänder, ett kilo i taget, ta fem som delmål och känn efter. Man gör ju vad man mår bäst av och är nöjdast med, och vafan, som du säger, vi är unga och fräscha - vi ska ha snygga kroppar nu (det har du dock redan, babe), så gör vad du tycker känns bäst :)

2009-01-08 @ 20:03:45
URL: http://ner40kg.blogg.se/
Postat av: c

vinkar lite en till med tutt-problem pinsamt



Jag har minskat fort och mycket över bysten. Så just nu är jag orolig jag med, man vill ju inte ha "tax-öron" hela livet... Inte illa om det, men jag är ju bara 20 skratt

2009-01-09 @ 13:03:00
URL: http://cettciliasklotter.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja, dessa bröst... jag som har mycket häng kan aldrig räkna me att få några fasta och fina bröst, men samtidigt är det så att det tar tid för kroppen också och att göra många bröstmuskelövningar och ligga i med träning och att smörja in sig så kommer det att bli bättre också kanske för din del i varje fall!

Lotta

2009-01-10 @ 11:31:55
URL: http://www.viktinfo.wordpress.com
Postat av: Josefine

Tack för länken till din viktblogg :) Har läst igenom varje inlägg nu & sitter här & är så otroligt motiverad. Jag skulle också vilja räkna points & gå efter viktväktarnas program såsom du gjort även fast du inte har varit medlem. Jag fyller 18 år i april & får alltså inte ens bli medlem. Läste att du hade gjort ett långt schema på hur mycket points olika saker innehåller. Jag vet ju ingenting om viktväktarna eller deras program. Skulle vara jätte roligt att få höra mer om det & det skulle vara bra att få listan på pointsen.



Du får jätte gärna svara på denna kommentar i ett inlägg som du gjorde med din länk. Alltså i ett inlägg längre ner då det är så många som läser min blogg som inte behöver veta allt om mig :)



Tack för att du är en sådan inspirations källa! Bästa vikt bloggen jag läst :)

2009-01-10 @ 17:06:10
URL: http://xjosefinex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0