13 Jan - Tisdag!



Idag var det första skoldagen för mig, och det innebär ju att jag inte längre ligger o sover till klockan 13-14 som jag gjort nu ett bra tag. Jag lyckas alltid vända på dygnet när jag är ledig. Men iaf, det ledde ju till att jag inte åt lunch och middag. Utan åt frukost, middag, kvällsmat... Då hade jag lätt för att spara runt 5 points varje dag. Medans jag nu sitter här klockan 17 och bara har 2 points kvar på hela dagen. Jag har käkat frukost, lunch och middag. Och jag har ett FYSpass som väntar klockan 19.30 ikväll.. ojojojoj,, hur ska detta gå?! Måste tänka över det här lite. Jag gillar ju att ha många points över på kvällen... Hur gör ni, sparar ni några points? Jag äter 18 points. Men brukar bli att jag sparar så jag ätit runt 14-15.

Tell me :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag ligger på 19 points om jag rör mig. Jag sparar alltid mina motionspoints. Åt ju inte upp mina points i början och det hände inte speciellt mycket då så när jag började äta alla mina points så gick det bättre.



Men nog tycker jag att du måste äta efter passet, du får bakslag senare ändå. ät något nyttigt som yoghurt och en banan, annars sätter hungerkänslan till istället och då kan de bli att du bara stoppar massa saker i munnen...



Så jag tycker fast du inte har points så måste du få i dig något ändå.. Gud vad snurrigt det blev.. =)



Kramen vännen...

2009-01-13 @ 17:23:51
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: I våran lilla vrå ( C )

Oj, detta med pointsen japp.... ja, du..... funderar



kliar mig i huvudet



Jag fick i början äta 24p om dagen, men vet inte hur jag ligger till nu.. Kör stilen VV men är faktiskt inte så noga med pointsen... Äter vv mat å fika, försöker äta 1 portion.. men hur många points jag äter om dagen, det vet jag faktiskt inte.. Har helt kommit bort mig när det gäller points.. Men jag går ju ner i vikt och är inte hungrig! Så då är det ju bara bra!!!

2009-01-13 @ 18:10:00
URL: http://cettciliasklotter.blogg.se/
Postat av: ♥

Hej, vilken mysig blogg du har :) Blev superinspirerad av dina "före/efter"- bilder.. Syns ju sån skillnad, efter bara drygt tre månader. Gives me hope! Kram

2009-01-13 @ 20:26:55
URL: http://www.15kilosraset.blogspot.com/
Postat av: Elin

Idag hade jag me bara 2 points kvar till kvällen, d blev hallon o keso för dessa! underbart gott! förut sparade jag till kvällen för att få njuta av nåt gott, men då blev d lätt nåt onyttigt o mindre mättande allefall! nu äter jag ung 4 points till frukost, rejäl lunch ca 8 p och mellanmål o kvällsmat eller bara kvällsmat beroende å om jag tränar el ej. då ä d ju 6 p att dela på...vilket ä lagom för mej! (äter alltså 18 p vare sej jag tränar el ej) Pusskram

2009-01-13 @ 20:42:14
URL: http://nilesvikt.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Du får ju ordentligt med motionspoints efter fys-passet och då hade min konsulent sagt att du ska äta upp dom. Säg att du får 4points av passet och då ska du äta 2 före coh 2 efter.

Så säger hon till oss iaf.

Lycka till!

2009-01-13 @ 21:34:06
Postat av: Elin

thanks! vet inte vad man ska säga att d smakar...gott ä , passar bra till fruktsallad, man kan ha d på knäcke eller till paj eller sallad! prova, d ä gott! keso 4%, 45 gr(3 msk) 1 p.

2009-01-13 @ 22:13:17
URL: http://nilesvikt.blogg.se/
Postat av: camilla

Om jag inte har fel så får man inte äta mindre än 18 det är det minsta.Och sen får du ju lite Ap efter passet.Så ät dunågotlite lättar ,det ärabsolut ingen fara. Och som Sanna sägeräter du förlite så går du inte ner i vikt.För då går kroppen på sparlåga för den tror att du svälter dig,så när du sen äter så suger kroppen åt sig detta ännu mer så den har till nästa gång den ska på sparlåga;)

Kramar

2009-01-15 @ 10:12:25
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: baconlinnea

Tjow!! Jag la till din länk på min blogg, hoppas att du inte har något emot det!! :D Peppkramar från linnea!

2009-01-16 @ 20:24:30
URL: http://baconbreakfast.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0