Lördag (:

Hej på er!
Jag tittar ut genom fönstret och får ett stort leende på läpparna. Blå himmel och sol!
Åh, jag måste verkligen gå ut och gå..Det dumma är bara att jag inte hittar här omkring. Så har liksom inte en aning om vart jag kan gå, och hur jag hittar tillbaka.. hehe.

Igår var det dags för mina kära vänner på Ateljé Carlsbecker att fika igen:


Kladdkakan stod framme hela dagen och doftade UNDERBART gott.. Men ni ser ju min tallrik, den är tom! OCH det var den hela dagen. Är rätt stolt över min dag igår trots allt.. Stod emot kladdkakan, chokladkakan som låg i kylen, chipsen i skafferiet, alkoholen på förfesten, alkoholen på nattklubben. Wooooh! Framsteg!

Igår var det sista dagen på APUn, och jag hann förstora upp en bild på en ros som jag har tagit, gjorde den till en jättefin tavla.. Här är den:

Visst blev den underbar?
Jag är sugen på att sätta igång o fota nu igen.

Idag ska jag jobba igen. Så jag kommer vara omringad av godis undertiden jag står och snackar cigg. Mmmmmmmmm men jag ska klara det :)

Kramar i massor!

Kommentarer
Postat av: Ner40kg

WRAAAOH! Snygg bild, tjejen! Älskar rosor, och färgen är ju magisk!

2009-02-28 @ 12:45:47
URL: http://ner40kg.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vilken underbar tavla.

Den hade gärna fått hänga hemma hos mig.

Superfin!!!

Och bra jobbat med alla frestelserna, själv har jag redan nallat lite ur Miltons mini-godispåse :-D.

KRAM!!

2009-02-28 @ 14:54:10
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: faster

Kolla min blogg idag...haha. KRAM vännen..vi ses snart igen.Faster

2009-02-28 @ 16:31:17
URL: http://muffinstjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0