Hej världens bästa bloggvänner ♥

Ni anar inte hur lycklig jag är idag!!!!!!!!

Dels för att ni är så underbara och peppar och kommenterar även fast jag inte varit aktiv på ett tag.. känns skönt att veta att jag kan hamna i en svacka och att ni fortfarande finns kvar!!!

OCH för att jag är tillbaka!!!!!!!! :-D Jag är motiverad till 100 och jag kommer lyckas nå mitt mål! Det är så underbart skönt att VETA att jag kommer klara det!

Kom precis hem från ett hårt fyspass.. puuuh vad jobbigt och kul det var!

Imorgon kommer jag att ha APU (praktik) kl 10-17 och sen ska jag jobba 17.30-23.00 så jag kommer inte kunna blogga något.. MEN jag kommer väga mig imorgonbitti och se den där FULA DUMMA siffran på vågen. Och om jag hinner så kommer jag att uppdatera bloggen innan jag åker iväg på dagens äventyr.

Har saknat det här livet. Jag strålar glädje!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Back On Track, känns skönt förstår jag!!!!

Du är sååå fin Sara, jag skriver alltid det men jag tycker verkligen det.

Dina bildr utstrålar ungdomlig lycka, själv känner jag mig som 55 idag :-D.

Allt går trögt nu......

Stor Kram och ha en bra Onsdag!

2009-02-25 @ 07:55:15
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Sanna

Snygg du du är vännen!!! Hoppas du vet det..



kramar om

2009-02-25 @ 19:32:04
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0