Vill inte ens prata om det..

Gårdagens matintag alltså.
Jag ballade inte ur, men.....som sagt, vill inte prata om det.

Jag hade tänkt o laga ett recept som jag aldrig lagat idag. Men det får bli imorgon, för idag ska jag rensa kroppen och därför bara äta soppa =) God soppa iof, så det gör ingenting.

FRÅGA: Om jag la in frysta räkor i kylen igårkväll kan jag låta dom ligga kvar där tills imorgon då? Eller blir dom dåliga isf?



Lägger in en leende bild, för även om jag inte är nöjd med maten igår.
Så känner jag att jag faktiskt har fått bort en liten del av min bilring runt magen
de senaste två veckorna. Den är inte helt borta, men märker att mina löparbyxor
sitter bättre.



KRAM

Kommentarer
Postat av: frida

FIN DU ÄR!!!

2009-08-02 @ 16:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0