Vätskebrist!

Imorse käkade jag min banan och drack mitt kaffe innan jag gav mig ut i skogen och gick 1 mil. Det är oerhört varmt ute idag så jag satte på mig mina löpartights som är kortbyxor och ett linne. Hjälpte dock inte för att hålla mig svalare, jag svettades som en gris och blev helt yr av vätskebrist tillslut. Så idag var det inte så skönt att träna ute faktiskt.

Men något som verkligen hjälper mig att ta mig fram även om det är pissjobbigt är musik! Jag har ett par JÄVLIGT bra hörlurar som sitter på plats även om man springer och skuttar omkring. Ljudet är grymt och allt ljud runt omkring försvinner. KLOCKRENA!!





Dom är ifrån PHILIPS och heter SHS8001.
(Klicka
HÄR för att hitta vart dom säljs billigast)

Kommentarer
Postat av: Annika

Satt och surfade lite och slank visst in på din sida. Älskar att hitta nya viktsidor! Det verkar gå bra för dig dessutom, duktig du är!



Kram.

2009-08-06 @ 20:31:55
URL: http://www.akinna.se
Postat av: CC

Sjukt jobbigt med vätskebrist. Ett tips är att tvärtemot vad man tror sätta på sig mer heltäckande kläder när det är varmt torrt och soligt. Man blir av med mindre vätska då.



tjipp

2009-08-14 @ 07:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0