Stressigt!

Jag har precis ätit dagens lunch, sjukt gott!
Träningen gick bra, även fast jag missade Power och bara körde Abs-passet. Jag kom på att jag inte har något att ha på mig ikväll på släktfesten så jag sprang runt på stan. Hittade jag något? NEJ!!! Så nu måste jag skynda mig att duscha o fixa till mig för att sen åka ner o försöka hitta någon klänning eller så. Eller? Fan jag vet inte om jag har någon lust... Det är inte roligt att testa kläder nu för tiden. I alla fall inte fin-kläder. Just nu vill jag bara ha massa träningskläder. Som tex den här tröjan:


Den skulle inte sitta fel just nu!

Hopp, men jag kanske får gå en sväng med min feta röv och hitta en klänning trots allt! OH!

Kommentarer
Postat av: clara

vad åt du för gott till lunch då? :)

ja, men enbart abtronic fungerar säkerligen inte! men den kombinerat med allt annat så borde det väl ge resultat, när jag plockade blåbär förut och sulle resa mig så kände jag redan lite träningsvärk i magen :p men då är jag sjukt otränad just nu också, men ändå ;) jag hör av mig om jag får värsta brädan! ;)

kram!

2009-08-01 @ 14:48:24
URL: http://ganer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0