Pissig dag!

En riktigt dålig måndag har det varit.. iaf fram tills träningen ikväll.

Det har känts som jag bara tänkt på mat och godis idag!! Herregud vad jobbigt det är när man gör det, känner mig helt psykad!

Kvällens träning blev inte box, det var inställt och ersattes med årets kanske roligaste FYSPASS.. vi var 7 stycken bara och det var grymt kul att vara så några. Fan vad jag tog i idag! Mina armar är helt slut alltså..




Det här är Adnan som jag tränar med på Nautilus. Här sitter han och strechar röven. Sexigt ;-) hahaha!

Ett låtips:
Agnes - Release me


Jag älskar den här låten när jag är ute och joggar eller promenerar. Blir alltid glad och ökar tempot..nästan skuttar fram :-p Haha! Testa att lyssna på den nästa gång du tränar =)

Vi hörs imorgon.
KRAM

Kommentarer
Postat av: natalie

Nautilus är klart bäst!

2009-08-04 @ 20:04:39
URL: http://natalie-lilly.blogspot.com
Postat av: natalie

Är det i Norrköping du går?

2009-08-04 @ 20:06:08
URL: http://natalie-lilly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0