Efter några dagars semester..

..från träning och mat så är jag igång igen.

Har varit i Stockholm och latjat lite men nu börjar jag om igen.
Vågen står på kanske 1 kg + , i dont know.. men jag gråter inte för det, för man måste få åka iväg och kunna njuta och bara ha kul. För vad är det för liv annars?

Ikväll väntar en långpromenad. Sitter just nu och hoppas på att vädret ska bli bättre och att det ska sluta regna, så det blir lite lättare att ta sig iväg. Frågan är om jag inte ska åka in och ta en fika med en vän innan, bara för att komma utanför dörren liksom. (fika innebär kaffe, inte bullar och kakor, haha)

Men ja, vi får se vad som händer!
Nu är det iaf snart dags för en smoothie!

Puss&Kram!


Kommentarer
Postat av: Anna Drott

Klart du måste få ha semester i lugn och ro, utan massa diettänk!



Kram

2009-08-13 @ 20:58:37
URL: http://viktdrottningen.blogspot.com
Postat av: Emma

Så sant! Det ska ju vara drägligt att leva med, dieten kan inte alltid prioriteras till 100%, så det så!

Dessutom tycker jag att man uppskattar vardagen och dess rutiner mer när man kommer tillbaks efter en semester =)

2009-08-14 @ 12:23:13
URL: http://akeroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0