NI ÄR SÅ DUKTIGA!!!

Har kikat runt lite nu och jag måste säga att BÅDA LAGEN verkligen har kommit igång med träningen! Verkar som alla tränar, förutom några som är sjuka... KLOCKRENT!

Känns faktiskt som den här tävlingen fick igång eran motivation (OCH ÄVEN MIN)!!

Jag är nästan lite stolt över mig själv över att jag drog igång den..

Jag vill tipsa er om att köpa träningstidningar.. det står himla mycket tips och bra grejer i dom angående mat och träning.. finns även tips på träningskläder / skor osv.. Jag rekommenderar:


(klicka för att förstora)

Kom igen nu fetton och tjockisar,, men mest fettona!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Har du tid o lust får du gärna tipsa mej om ett par goda smooties... Verkar var en trend jag ligger lite efter med. Men dina ser ju verkligen mycket smarriga ut!!

2009-04-01 @ 14:58:52
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Sara

Kommer inte ihåg hur jag ramlade in här men ville passa på att lämna ett fotspår när jag ändå va inne.



Ha det gött. Mvh Sara

2009-04-01 @ 15:02:04
URL: http://sarissan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0