GodMorgon!

Alla ni som känner att ni inte har någon motivation:

GÅ UT OCH GÅ SÅ FORT DU HAR LITE TID ÖVER!!!!!
Ta med dig mp3n med bra låtar och bestäm hur länge du ska vara ute. Sitt inte inne och fundera "Ska jag? Orkar jag? Vill jag?" -UTAN GÅ BARA. För när du väl är ute och går så tycker du att det är skönt.

Jag har börjat med powerwalks innan frukost, och det innebär att jag måste gå upp halv sju även om jag inte börjar fören vid tio. Och jag är världens tröttaste människa på mornarna, men ändå tvingar jag mig själv att gå upp. Det handlar om att kunna klara av att gå ner i vikt ÄVEN när motivationen inte är på topp, det är då man lyckas. För du kommer inte att vara på världens bästa humör och älska att äta nyttigt och träna varje dag i ett år. Utan det kommer att gå upp och ner med motivationen, och om du fortsätter att kämpa även när det är segt, då kommer du att nå ditt mål.

Jag har precis kommit hem från att ha gått en halvmil. Snart GÅR jag till skolan, sen under lunchen GÅR jag hem och äter och sen GÅR jag tillbaka till skolan och sen GÅR jag hem igen. Sen beroende på väder och tid så kanske jag hinner gå 3km innan fyspasset ikväll....

Allting GÅR om man vill ;)
hahaha så dålig morgonhumor!!!



OCH GLÖM FÖR GUDS SKULL INTE ATT DRICKA MYCKET VATTEN!!!
-Ha alltid en flaska vatten med dig ööööverallt så kommer du att smådricka hela tiden, det gör också att du inte känner dig lika hungrig också, vilket är bra om man är sån som lätt små-äter.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du är så himla duktig!!! Precis rätt inställning! Man ska bara börja gå så rullar det på sen, helt rätt! Det är ju lite lättare nu på våren oxå! Kram på dig...

2009-04-28 @ 08:32:08
URL: http://www.sotsaken.blogspot.com
Postat av: Emma

go go GO!!!

2009-04-28 @ 08:36:29
URL: http://akeroe.blogg.se/
Postat av: camilla

Duktiga du :)

Bra gjort!

Kram

2009-04-28 @ 09:38:14
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: Anonym

YOU GO!

2009-04-28 @ 10:35:37
URL: http://klarajonssons.blogg.se/
Postat av: Anneli

Härligt jobbat! Det är som sagt inte så jobbigt när man väl kommit ut. Men ack och ve vad jobbigt det kan vara att komma upp och ut ibland =P

2009-04-28 @ 12:12:40
URL: http://halsofreaket.blogg.se/
Postat av: Malin P

Bra jobbat! fortsätt så, du kommer att bli van att gå upp tidigt - det är döjobbigt ett tag men sen kan man inte vara utan =) Är alltid ut innan fruckost vilket för mig är mellan 6-7, ibland tidigare.... idag var en sån dag. Fick gå upp klockan 5 för att hinna med min löprunda, det var jobbigt! inte lätt att få på sig byxorna skratt det var nästan så man kunde tro att jag var onykter så som jag höll på. Men direkt jag kommer ut så rullar det på.



Kram

2009-04-28 @ 15:47:00
Postat av: ija

Du har helt rätt! Superbra jobbat, det kommer du fixa galant!

Förresten - du var så himla duktig med att hålla i vikttävlingen. Jag är lite sugen på att vikttävla lite mera, lite mera pepp inför beachen tillsammans - vad säger du?? Jag kan hålla i det denna gången =)

Kram på dig!

2009-04-28 @ 22:48:51
URL: http://viktig-ija.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Tycker du är skitsnygg i håret typ hela tiden, what is yopur secret?

2009-04-29 @ 07:31:07
Postat av: clara

åh, tusan vilka snygga lår! hur har du lyckats få dem så smala och trimmade? jag kämpar med det där bulsiga på insidan längst upp, du vet nog vilket jag menar :p jag springer och springer men det vill inte försvinna! vad har du gjort? :)

2009-05-03 @ 00:01:58
URL: http://imorgonkanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0