19 okt -Söndag!

GodMorgon!

Eller ja, jag har varit vaken sen 9.00.. Känner att jag börjar bli piggare om mornarna nu.
DET är bra, för jag är absolut ingen morgonmänniska, och jag försover mig ALLTID!

Har gått jätte bra i helgen.. Maten har det inte varit några problem med.

Skulle egentligen kört ett kick-boxpass igår, men Maria kunde inte, så det fick bli
en rask långpromenad på ca 1 h 20 min ... Kändes bra!

Idag blir det promenad igen.. har bestämt att jag ska gå ut och gå VARJE dag denna vecka..
Så jag blir lite mer van vid det, för jag vill gå promenader varje dag i Gran Canaria också!

HEJA SARA!

Min frukost:


Fruktsallad: Banan, äpple, kiwi, satsumas + KANEL!
(satsumasen tog jag senare bort, den blev för seg att tugga)

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tror jag har fixat helårskort nu! Ska förhandla vidare med mamma snart.

2008-10-19 @ 11:46:02
URL: http://mariakrysantemum.blogg.se/
Postat av: Nancy

Hey!

Vill du ha en ny bloggdesign?

Då kan du vara med och kommentera inlägget "fri design #3" :)

2008-10-20 @ 16:19:45
URL: http://giveitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0