14 okt - Tisdag!

Vardag
Ja, så hur har dessa 12 första dagar gått för mig?

Det började ju superbra första veckan, då jag gick ner 3,2 kg!!!
Men sen kom fredagen och jag bestämde mig för att dricka lite vin,
VILKET ledde till mycket vin! Sen föll det dagen efter också...
jag klarade inte av att vara bakfull utan godis.

MEN jag har ju lärt mig att jag inte kan dricka LITE VIN,
och att jag inte klarar av att vara bakis utan godis och gottigheter...
Så jag har kommit fram till att jag FÅR dricka vin en gång i månaden!
Just bara för att jag känner att jag vill ha en ny livsstil och även kunna njuta av livet samtidigt
som jag försöker gå ner i vikt...

Träning
Jag har inte börjar träna något ännu, men på torsdag ska jag testa på ett box-pass på Nautilus. Har fått med mig två vänner också..
Känns jätte skönt att slippa gå ensam nybörjare!

Dagens mat
Jag kommer nog inte att skriva upp allt jag äter här, men vissa dagar kanske jag gör det.
Här kommer iaf min middag:


Lax Sallad Sugarsnipes & Sparris!

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: emmy

Trevligt med ett tillskott bland oss viktbloggare. haha, oj det lät som om vi var värsta sekten. haha! lycka till i alla fall! =)

2008-10-14 @ 18:42:54
URL: http://smaljeans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0