14 okt -Tisdag!

Har tänt lite ljus, kokat té och gjort en riktigt god fruktsallad!
Det är så mysigt när man går in för det lite.. Tända ljus kan fixa den där lilla extra härliga känslan!

Dagen har gått jättebra! Jag har på senaste tiden märkt att jag klarar mig bra på att bara käka en banan och en kopp té till frukost. Jag vet att man borde äta en bättre frukost, men detta funkar bra för mig faktiskt! Jag vill få en bra start nu och känna mig riktigt peppad, speciellt nu ibörjan... så jag kan titta tillbaka på den här tiden sen när min motivation börjar sjunka..
För JAG VET att den kommer göra det efter några veckor/månader.. och då är det viktigt för mig att på något sätt och vis KOMMA IGÅNG igen!

Åh, jag är så rädd för att misslyckas denna gång!
Då vet jag inte vad jag gör....


NEJ!!!! Jag kommer inte misslyckas. Jag vet det.
Det är JAG JAG JAG JAG JAG som bestämmer över MIN KROPP och jag tänker inte tillåta mig själv att se ut såhär och dessutom inte tillåta mig själv att MÅ såhär.

Så jag har inget att vara rädd för.........

JAG KOMMER ATT NÅ MITT MÅL!
...med lite jävla självdiciplin!
Nu är det fan dags för mig att skärpa mig och göra någonting åt mig själv....

SÅDETSÅ!

Kommentarer
Postat av: faster

Du är envis.. VI är envisa i släkten.

Puss på dig

Faster

MYS MYS med ljus och lugna kvällar... =)

2008-10-14 @ 22:39:54
Postat av: Marie Hj.

Kul att du verkar vara så taggad. Det är klart att du kommer att fixa det! Du verkar såå målmedveten. Den bästa motivationen för mig har varit att surfa runt och titta in till mängder av viktbloggar. Och ofta kan man hitta så bra tips och bra stöttning av dom flesta. Bloggandet har hjälpt mig massor!

Kul att du tittade förbi mig =)

Ska slänga in lite pepp till dig emellanåt...

Kram

2008-10-14 @ 22:40:56
URL: http://batgirlsblogg.blogspot.com
Postat av: Nenny

Du kommer att lyckas! Ge dig bara fan på det så går det!! Heja heja heja!!

Kram

2008-10-15 @ 07:36:08
URL: http://nenny.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0