23 November -Söndag!

Hej! Eller godmorgon!

Igår bestämde jag mig för att dricka och festa med mina kompisar, det var mitt beslut och jag sa till mig själv att "nu, sara, får du inte få dåligt samvete över det imorgon." För jag kände att jag tyckte jag kunde belöna mig med det eftersom den här veckan har varit skitjobbig när det gäller godissuget. OCH eftersom jag stod emot hela veckan tänkte jag "Alkoholen är jag inte beroende av, och jag klarar av att dricka en kväll utan att det gör att jag faller tillbaka på mina gamla matvanor osv.."

Det är sant. Men jag vet inte om jag tycker att alkohol är så roligt längre.. Jag hade jättekul igår, det är inte det.. utan det bara känns som jag skulle kunnat haft lika kul även om jag inte druckigt. 
Jag ångrar mig faktiskt inte, eller lite, men inte så jag har dåligt samvete. Fast jag tänker inte dricka på ett bra tag nu... Nyår typ.

Det här innebär ju att jag säkert inte kommer att ha gått ner något i vikt imorgon. Eftersom jag är bakis idag så är det inte ens någon ide för mig att åka o träna mina vanliga söndagspass.. TRÅKIGT jag vill faktiskt. Men det ger ingenting ändå har jag läst.

Fan, nu fick jag en klump i magen.... FAAAAN visste att jag skulle ångra mig!!!
Men jag ser inte det här som ett dåligt val som kan göra att jag kommer misslyckas med viktnedgången.. Dock sabbade jag en hel vecka. BLÄÄÄÄÄÄÄÄ!!

Jag har lite ångest över att ställa mig på vågen imorgon.
Ska fan inte äta något på hela dagen idag!!!
;) (lycka till med det sara)


Aja, hoppas att ni alla har haft en bra helg!
Har inte kunnat läsa era bloggar, för jag har bott i min brors lägenhet hela helgen.
MEEEN det ska jag göra när jag kommer hem.

Puss o Kram /ledsen

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åååhh vad jag känner igen mig!!! Man får unna sig men det är ju sablans tråkigt om man ångrar sig sen. Det går säkert bra i morgon ändå!!! Kram

2008-11-23 @ 16:54:49
URL: http://www.sotsaken.blogspot.com
Postat av: Anonym

Lycka till i morgon.

Jag hade nog gått och tränat ändå.

Varför skulle det inte ge något om man var ute kvällen innan ?

Kram

2008-11-23 @ 21:19:06
Postat av: Sara

SVAR:

Det ger ingenting eftersom kroppen har fullt upp med att rensa bort alla gifter i kroppen (alkoholen)... thats why..

2008-11-23 @ 21:36:04
URL: http://bananensvikt.blogg.se/
Postat av: Ner40kg

Ha inte dåligt samvete, du hade ju kul! Plus, du rörde dig säkert en massa när du sprang runt på festen! :D och du hämtar igen detta snabbt med points! Du klarar det!

2008-11-23 @ 22:38:30
URL: http://ner40kg.blogg.se/
Postat av: mary

Du behöver inte ha dåligt samvete Saraunderbara. Jag tycker du har hållit dig så bra, så det där kan inte göra så mycket. Och om det skulle göra något så fixar vi till det i morgon på superboxen!

Pus!

2008-11-23 @ 23:51:43
URL: http://krysantemum.se
Postat av: Sanna

Lilla vän! vi är så lika ibland hur vi tänker. Men så är det ibland... i helgen tillät jag mig att unna mig saker, men det kändes faktiskt bra. Förutom motionen som jag får dåligt samvete fortfarande av. Men jag har tagit nya tag idag och samma gäller det motion. Hoppas du känner dig nöjd idag nu, annars nya tag som gäller =) Ska tänka på dig vännen

2008-11-24 @ 11:10:08
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0