12 November - Onsdag!



Nu har jag suttit och gjort en blankett till min kompis som jag pratade om tidigare.
Hon som ska sätta igång med viktväktarna hemma, utan att gå på möten.
För att allt ska bli lättare för henne så hjälper jag henne lite på traven nu såhär ibörjan...

Så nu har jag gjort en blankett som hon kan sätta på sitt kylskåp och anteckna allt hon äter.
För det gör en sån stor skillnad när man skriver ner det, istället för att ha pointsen i huvudet.
Gjorde den lite färgglad så den inte är så ful att ha på kylskåpet :P
Imorgon blir det att gå till skolan och skriva ut fyra exemplar till henne, så hon känner sig taggad
och manad till att köra hårt i en månad iaf. Sen får vi se hur hon gör. Jag kan ju inte tvinga henne
fortsätta om hon inte vill.. haha!

Kram kram!


Kommentarer
Postat av: Ner40kg

Vilken gullig kompis du är! :D hon kommer fixa det lätt. Det är ju mkt enklare att skriva upp med, man äter ju mer än man tror! :D

2008-11-12 @ 22:29:46
URL: http://ner40kg.blogg.se/
Postat av: Sara

Jättefin, vilken snäll vän du är. Hon uppskattar det säkert. Visst är det kul att ha nån att prata med? ha nån man kan peppa så blir det som man peppar sig själv! Jag har min syster för det mesta.



Ha en bra dag!

2008-11-13 @ 11:26:06
URL: http://tillbin.blogg.se/
Postat av: Lisa Persson <3

Visst är det härligt att ha vänner och när man kan och vill hjälpa dom.

Kram lisa

2008-11-13 @ 16:54:33
URL: http://unikajag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0