12 November -Onsdag!

Tja.

Lite senare på dagen glömde jag helt o hållet bort att jag känt mig svullen tidigare, skönt! Just nu sitter jag o kollar runt lite på nätet. Har egentligen inget o göra.
Jag gick aldrig på passet, som förövrigt hette Abs , är det någon som har testat det någon gång?
Imorgon ska jag köra box istället, och gå in för det!! Var en vecka sen jag körde box, har bara kört bodypump nu ett tag. Träning varannan dag känns bra faktiskt. Inte för mycket och inte för lite.. Det gäller att hitta en skön balanse, så jag inte tröttnar.

Ha en skön kväll.
OCH tack för alla fina kommentarer i inlägget innan.
Blir alldeles rörd av att så många skriver :)

Kommentarer
Postat av: emmy

god kväll i stugan! jag har en belöning som jag ska unna mig när jag gått i mål. Det är en helkroppsmassage och så ska jag göra iordning naglarna. Det ska bli så sjuuukt skönt o jag längtar såin i... =) Kram på dej

2008-11-12 @ 20:37:14
URL: http://smaljeans.blogg.se/
Postat av: Sanna

hej! Bodypump älskar jag helt underbart.. Har du inget att göra kan du ju alltid titta in till mig och kolla på en snygging ;)

Ha en bra kväll nu....

2008-11-12 @ 20:58:55
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0