10 november -Måndag!

Jag har nyss suttit och skrivit en pointslista med dom (enligt mig) vanligaste produkter man äter.
Det är väldigt mycket, Fyra sidor rättare sagt.
Den är till min vän som är lat och seg på det här med viktnedgång, men jag hoppas att jag ska kunna peppa henne och få henne att tycka att detta är kul genom att hjälpa henne. Hon har redan fått en butiksguide(pointsbok) och en massa andra grejer jag fått genom viktväktarna... Men det verkar vara för mycket info för att hon ska orka ta tag i det.
Så nu ska jag göra det enkelt för henne...

MEN NU UNDRAR JAG OM NI SKULLE VILJA ATT JAG
LA UT LITE I TAGET UTAV DEN HÄR LISTAN LITE DÅ OCH DÅ?

Säg till isf :)

kram!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Oj!! men du var vacker... Blev alldeles paff när jag fick upp sidan.. Kul att du tittade in, alltid kul med att få läsa nya bloggar. Det är viktigt att få lite variation. Ska läsa mer av din blogg i morgon, nu är jag totalt slut och ska sova...

Kram

2008-11-10 @ 22:20:57
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: camilla

Ja men lägg ut allt vet jag ;)

Är ju kanon bra ju .

Kram

2008-11-11 @ 14:09:13
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: Mija

Men gud, jag antar att du har hört det här en miljon gånger förut, men ändå:



Vilket SJUKT vackert hår du har!! Jag är grööön av avund!!! Var STOLT över dig själv!! Låva! ;)

2008-11-15 @ 20:17:30
URL: http://mammamija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0