8 December -Måndag!

NU är jag trött..
Åkte till gymmet 6:30.. körde ett bodypump-pass och sen gick jag raka vägen o la mig o sov i ett solarium, haha!
Nu har jag degat framför tvn med en kopp te och ska snart gå iväg till skolan.. JIPPIII VAD ROLIGT!!! .....iiiiinnntttteeeee!

Men det var jäkligt skönt att träna så tidigt,,, kanske fortsätter med det varje måndag.
Ikväll är det ett boxpass och sen ska jag hem och sova... jag lär vara helt slut!
Tror inte att de kommer bli några problem med att somna iaf,,, däremot så låg jag vaken till halv 3 inatt.. BLÄ! starkt av mig att gå upp kl 6 ändå.


By the way.. Jag kommer INTE att väga mig denna vecka. Jag tar ett slippa-vågen-kort den här gången. Om en vecka väger jag mig igen alltså :) 

KRAM

Kommentarer
Postat av: Elin Ö

Shit gumman! Fattar att du ä stressad! Men skolan kommer du ångra hela livet om du inte tar tag i! viktnedgången är oxå viktig...MEN...du kan köra på maten o va duktig med den...och belöna dej med träning när plugget är klart!! Du kommer ångra dej som fan...för om du vill plugga vidare måste du kanske gå på komvux..o d ä ju inte så jävla kul om man ä astrött på skolan!!! Kämpa på men var rädd om dej...just nu låter d som att du håller på att stressa sönder dej!!! KRAM

2008-12-08 @ 09:52:08
URL: http://nilesvikt.blogg.se/
Postat av: Åsa

Duktig du är med träningen!!! Vilken järnvilja du har där! Jag läste ditt inlägg från i söndags också, inte lika kul med hetsätningen. Vi är nog ganska lika i sättet, har ingenn lösning på det utan bara det där med att inte ge upp utan ta tag i det dagen efter igen. Ibland kan resultatet av hetsätningen bara bli att man får igång ämnesomsättningen igen! KRAM

2008-12-08 @ 10:09:16
URL: http://www.sotsaken.blogspot.com
Postat av: camilla

Wow uppe med tuppen för att träna ;) Det är inte illa det....hade jag ALDRIG klarat är så morgontrött.

Kram

2008-12-08 @ 10:33:24
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: Sanna

Vad skönt att du tog dig upp igen! Visste känns det mycket bättre när man väl stoppar och kommer igång igen...Bra jobbat själv har det blivit en lång promenad i snöandet, men jag gick och är så stolt..

Kramar om

2008-12-08 @ 14:12:39
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0