7 December -Söndag!

Den här veckan har verkligen gått dåligt. 
1.Varit sjuk och inte kunnat träna.
2. Småätit (även om jag inte gått över pointsen, så har jag ätit dåligt)
3. Sockersugen 24/7
4. Ätit saffransbulle
5. Ikväll har jag hetsätit.. 

Kan hålla på i evigheter!!!!!!!

Men jag förstår inte mig själv kvällar som denna... Jag äter först min kvällsmat,, sen blir jag inte nöjd fören jag ätit så jag mår illa... så jag verkligen känner att det inte går i mer i magen... Hemskt. Hetsäta.. Fyfan vad det är frustrerande. VARFÖR gör jag det? Tröstäter jag? Jag förstår inte mig själv.
Ibland önskar jag fan att jag vore kapabel till att spy efter dessa helveteskvällar!!! Jag bara är så ledsen. Det som gick så bra sen i fredags... FAN vad jag mår dåligt nu.

jävla jävla sara!!!!



Nu vill jag bara säga att den här veckan har gått skit och att jag tänker köra gärnet nästa vecka. 
Vill inte att ni ska tro att jag håller på att ge upp... för det gör jag inte. Verkligen inte.

Just nu är jag bara så stressad över skolan..
Jag vill bara hoppa av och aldrig mer sätta min fot där.
Ligger efter som fan,,, så pass mycket att jag inte ens vågar ta reda på hur mycket jag måste göra.

Jag vill bara kunna koncentrera mig på viktnedgången och min träning. Eller jag vill iaf kunna komma hem efter skolan och känna att jag är "fri", jag vill kunna koncentrera mig på mitt mål när jag inte är i skolan.
Jag har ångest,,, jag hatar det här. Bara ett halvår kvar.... jag måste.
Hatar mina måsten.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vännen! Vi sitter nog i samma sitts.. Min helg har inte heller varit bra.. Blää Men nu idag kan jag ändå se att det faktiskt är så att amn mår nog bättre av att försöka ta ett nytt tag så fort som möjligt. Som jag gjorde idag stoppade det och tog mig iväg på en lång promenad. Har ätit rätt nu och känner att jag är på G igen. kanske inte kan görs så mycket på vågen på onsdag. Men jag satte ett stopp för ätandet och tog mig upp. Så nu gör du likadant i morgon börja dagen med en bra frukost och känner du dig bättre ta en promenad. Jag vet hur det känns med skolan jag har fyra stora prov nu och kan inte tanka ens...

Nu hjälps vi åt för jag vet att du kan och du är så duktig...

kramar om dig vännen...

2008-12-07 @ 22:59:48
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: camilla

Vännen då :( Låter som du haft en riktig skit helg!! Och vet du vad?? Man har rätt att ha det i bland,bara det inte blir till en vana :) Min helg har inte heller varit den bästa och jag har verkligen ätit det jag velat och lite till ;)

Men nu är det en ny vecka och nu börjar vi om igen.Det blir bättre jag lovar :)

Kram

2008-12-08 @ 10:31:40
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: solochmoln

Gumman då! Det är sånt som händer... Det kommer aldrig att vara lätt.. försök att ta lärdom av det istället och kämpa på, vilket jag ju ser att du gjort idag!! Träning 6.45 på morgonen, det är inte illa!! :D

2008-12-08 @ 16:41:20
URL: http://solochmoln.blogg.se/
Postat av: Ner40kg

Snutte...! Jag känner igen mig så sjukt mycket ;( men du fixar ju detta, det vet du ju med! Och kolla, träningen du satte igång med vid sex på morgonen - sjuuuukt braa! Och skolan, trean är skitjobbig, men känslan när du är klar; den finns inte så skönt det är! DU FIXARE BABY!

2008-12-08 @ 20:41:06
URL: http://ner40kg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0