2 December -Tisdag!

Oh, idag är det en tycka-synd-om-sara-dag!
Inget går som jag vill...Eller jo, maten!

Dagen började med att jag försov mig, slängde på mig kläderna och sprang iväg.
Efter ett tag märker jag att jag mår dåligt, känner mig hängig och har ont i halsen.
Dagen fortsätter och jag åker in till stan för att försöka hitta en BH.
Jag har blivit av med 6cm bröst!!!!!!!!!! Jag tycker det är skönt samtidigt som jag är JÄÄÄTTEOROLIG över huden,, för den börjar bli rätt slapp... uuusch jag är rädd att huden inte ska hänga med! :( Hur har era bröst blivit, ni som har gått ner? Jag skulle verkligen behöva lite stöttning här... mår bajs när jag ser dom!
Men iaf, jag som har rätt stora bröst, NU OCKSÅ, även fast en hel del är borta! Jag hittar INGEN bh i min storlek som vanligt... testade ELVA bh:ar på Lindex.. sen blev jag sur och gav upp...
Springer vidare för att köpa en present till min mor som fyller år på torsdag och sen skyndar jag mig ner till bodypump-passet.... Hinner köra i ca 15 min innan jag måste sluta pga att jag mår piss.. trodde jag skulle svimma..

Så nu sitter jag här och är sjuk och önskar att jag hade en kille jag kunde pussa på, som kunde ta hand om mig! mihihihihi .........eller nae, jag skulle faktiskt vilja ha en stor skål med GODIS :P bättre än killar! haha.. eller? ;)

GODKVÄLL UNDERBARINGAR!
Gulligt av er att kika in på Elins sida...tack.



såhär mysigt är mitt fönster just nu! :)


Kommentarer
Postat av: Elin Ö

Åhhh fan va trist o va sjuk!!! jag har vart d i 2 veckor, har inte kunnat träna..uschan! Jag sa faktiskt på jobbet att man borde ha lysen även när man går, inte bara då man cyklar! haha! kanske ses på natilus nån dag i framtiden....

2008-12-02 @ 22:00:52
Postat av: camilla

Krya på dig vännen och gå inte och träna mer nu när du inte känner dig bra...ok?

Fint värre ser jag ;)

Kram

2008-12-02 @ 22:59:30
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: Emelie

Tack för kommentaren.

Alltså, jag har tappat JÄTTEmycket runt brösten. Jag var dum nog att inte mäta innan men det är massor. Jag hade absolut inga stora bröst innan men nu är det inte mycket kvar vill jag lova. Tycker mycket av det jag tappat har jag tappat på överkröppen, brösten, axlarna och sådär. Låren kunde ju minskas lite också...

Kram & ha en fin dag!

2008-12-03 @ 07:23:03
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Coyntha

Krya på dig! Hoppas du mår bättre snart och träna inte när du är sjuk okej?



Ha ha godis bättre än en kille? Ja, kanske???



Fin bild på ditt fönster! kram

2008-12-03 @ 11:20:27
URL: http://coyntha.wordpress.com
Postat av: Sanna

Vad jag har missat att läsa ser jag, hoppas att du mår bättre nu vännen... Tänker på dig vackra du..

2008-12-04 @ 07:34:22
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0