11 December -Torsdag!

Den här veckan går det bra med mat & träning.
Även fast det inte känns som om jag kommer gå ner något.
Jag har smygvägt mig (kunde inte låta bli,, dumt av mig) men då stod vågen på exakt samma vikt som jag hade i förra vägningen.......kul! NOT!

Annars så går allt åt helvete för mig... ja, skolan helt enkelt.
Jag lägger mig ner och dör.
Jag skiter i det helt och hållet,,, och så samlar jag på mig mer och mer skit så jag bara blir ännu mer stressad... bra va? mmmm nej! Men jag har ingen ork, lust eller vilja! NI borde veta hur jag känner mig... För det är ungefär som att försöka gå ner i vikt när man absolut inte har någon motivation och man har en stor godisskål framför sig. Vad gör man då? Jo man skiter i vikten och käkar godis och annat skit istället.

Jag ska inte plugga vidare efter skolan, så jag känner ingen press att få bra betyg heller..
Så nu ser hela världen på mig såhär "sara har inga bra betyg och det vet vi ju alla vad det innebär, hon kommer hamna på ett jobb där hon får dåligt betalt och där alla som är lite mindre bra människor jobbar."

Åt helvete med er som tänker så.. jag har andra planer om hur jag ska lyckas i mitt liv. Och jag lovar er att jag kommer lyckas med eller utan ett bra betyg i historia eller något annat skitämne.





aaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!! ändå måste jag gå till den där fittskolan!!! (ursäkta språket)
Men hur kul är det att behöva gå till ett ställe som får mig att bli stressad och får mig att må piss!?!??!
Lärarna är bra, klasskompisarna är bra... Men jag klarar inte av det. Att vara där får mig att känna mig misslyckad, och det är världens jobbigaste känsla för mig. 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Usch!

vad jobbigt att känna så med skolan.

Jag är "en sån" som pluggat vidare men det ska jag säga dig att det hade jag lika gärna kunnat strunta i!

Hade kunnat få mitt jobb ändå.

Det är inte alls så att du inte kommer kunna få "ett bra jobb" om du inte läser vidare.

Nääää...istället går en annan med studieskulder för studier som man bara ångrar.

Se till att klara av skolan nu och sen kan du ju strunta i det för alltid.

Många kramar!!!!

2008-12-11 @ 10:58:45
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Ner40kg

Man kan få ett bra jobb ändå! Media är bra med, för man specifiserar sig på nått. Jag antar att du är en grafare, har för mig att du sagt det, och med det kan du komma långt. sök en massa jobba inom sånt du tkr är kul! spela roll vad man jobbar med, bara man tycker det är kul! Spela rulle om man pluggar vidare, eller inte, man ska göra det som passar en själv bäst, och du fixar det stenhårt!

2008-12-11 @ 13:18:48
URL: http://ner40kg.blogg.se/
Postat av: Sanna

Men lilla vännen! Du tränar ju väldigt mycket.. lägg inte för mycket tankar på det nu och mätt dig istället ett tag. Skolan kommer du att fixa jag tror på dig..

Kramar om

2008-12-11 @ 13:37:58
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: camilla

Ja jag kan förstå dig precis!!!

Jag hoppade själv av skolan så jag ska verkligen inte dömma dig. Men jag tycker att jag har ett bra jobb (jobbar inom vården) dosck kanske lite mindre i lön,men det kompenserar jag med att jobba någon/några dagrar extra ;)

Du ska se att du kommer att fixa detta även om det är jobbigt just nu.Men du har snart ett lov att se fram emot så lämpa de sista dagarna nu gumman. Tror på dig.

Stor kram

2008-12-11 @ 14:17:24
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: Eva

Skickar en styrkekram till dig!

2008-12-11 @ 23:00:07
URL: http://evvia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0