10 December -Onsdag!



Idag snöar det. Brrrr... blåser lite småkyligt också!

Jag ska snart sätta mig o läsa om en jävla massa gudar.. BLÄ. Det här läste man ju fan om när man gick på högstadiet,,, varför göra det igen?! Usch, skolan får mig att känna mig som en 10åring. 

PINSAMT...
kan jag lova att det var igår på gymmet!
Mitt under Abs-passet tittar jag mig i spegeln när jag gör sit-ups, jag låg så jag hade fötterna "mot" spegelns håll,, så varje gång jag satt upp när jag gjorde mina sit-ups så såg jag mig själv i spegeln...OCH VAD SER JAG?! 
-ETT HÅL RÖVEN! Haha, okej det där blev fel... Jag hade HÅL I BYXORNA på röven...
När jag upptäckte det här så var det kvar 25 min utav passet.. SKITKUL,, tror ni att jag kunde tänka på något annat än att dölja mitt hål?! hahah,, fick typ dra upp byxorna så dom satt sådär sexigt och skar in i stjärten :P Men när man sen skulle strecha så fick jag panik,, aja.. Jag bjöd på lite stjärt helt enkelt.

Det var ju rätt så nya byxor trots allt,,, skitirriterande att man skulle vara tvungen att behöva köpa ett par nya nu såhär innan jul när man egentligen är pank! Hittade iaf ett par på stadium.. adidas:

    

Ikväll blir det en timmas FYS pass.. 20-21.

KRAM

Kommentarer
Postat av: Marie. Hj

Du är för rolig! Jag fick mig ett gott skratt ;)

Men jag förstår att du inte tyckte att det var så kul när du låg där...

Min viktminskning frågade du om, ja vad ska jag säga. Denna omgången började jag i november förra året, gått ner ca 8 kilo. Var ju egentligen färdig redan i juni men då valde jag att inte börja på jämnvikten. Så jag har tagit det vääldigt lugnt denna gången. Men ett tips är att inte göra som jag, jag gick var 5:e vecka och vägde mig och då hinner man att tappa motivationen. Så försök gå så ofta du bara kan!

Kram från mig!

2008-12-10 @ 17:38:53
URL: http://batgirlsblogg.blogspot.com
Postat av: Sanna

Hahha... Alltså jag känner igen mig i dig så väldigt mycket.. Skrattar..

Du är som vanligt snygg på kortena..

Men det är ju bra att du pluggar ändå vännen.. Nu lät jag som en mamma...

Tack för den fina komlimangen om lilla Anthon

Kramar om dig

2008-12-10 @ 19:33:35
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Emelie

hihi

Tack så mycket för din söta kommentar!!

Det där med socker är jävligt.

Min kollega på jobbet har inte ätit godis på typ 5 år men hon säger att suget aldrig försvinner. Fan med liksom :-D :-D.

Du är helt sjukt duktig med träningen...jag borde också....

Kram!!!

2008-12-10 @ 19:54:43
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Ner40kg

HAHAHAHAAH, klockrent stumpan! :D (+ du är sååå jävla duktig! och snygg! och ditt hår är guld!) :D

2008-12-10 @ 23:00:46
URL: http://ner40kg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0