1 December -Måndag!

Hej på er!

Har varit helt galet stolt över mig själv hela dagen för jag gått ner så mycket denna vecka.. känns jätteskönt!!!
hihi ibland klarar man av att sträcka på sig och känna sig duktig en HEL dag ;)


HÖR UPP! jag har en vän som preciiiiiiiis har kört igång en viktblogg!
Elin heter hon och är hur söt som helst!
Jag tycker att ni kikar in hennes sida och slänger in några peppande kommentarer så hon kommer igång ordentligt! FÖR era kommentarer ni lägger på min blogg får mig att aaaaaaldrig vilja ge upp!

HÄR ÄR HENNES BLOGG!!! -- ELINS BLOGG! --

Jag försöker få henne att sluta på friskis och köra med mig på nautilus istället ;) försöker även få med hennes syrra, haha! Skulle ju vara skitkul om man var ett gäng som gick o tränade ihop! ELIN DU MÅSTE :P



Jag har varit på ett myycket jobbigt BOXPASS ikväll,,, och jag har fortfarande inte duschat än,, JAG STINKER! haha...
Så nu ska jag hoppa in i badet och ligga o smaska på min belöning jag köpt till mig själv idag: MELON!!!!!!

Godnatt,,, och TACK för att ni är så bra!

Kommentarer
Postat av: Eva

Hej hopp!!

Wow vad duktig du är!!

Jag är snart tillbaks, hoppas jag. Man får lite abstinens utan dator hua.

Ha en bra dag!!

Kram

2008-12-02 @ 09:26:16
URL: http://evvia.wordpress.com
Postat av: Sanna

Hej vännen! Tack för dina ord det värmer alltid lika mycket =) Tittade in till din vän också.. va go du är som hjälper henne. =) Du har varit jätte duktig håller bara med så klart..

kramar om dig

2008-12-02 @ 12:53:43
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Åsa

Du är sååå duktig. Tur att du/ni finns så vi andra inte tappar sugen när det går dåligt... Vill också ha ett sånt ras som du fick denna vecka nästa vecka!

2008-12-02 @ 16:48:31
URL: http://www.sotsaken.blogspot.com
Postat av: Miss Nöjd

Oj!!! -1,8, vilken grej! Du har ju verkligen varit superduktig, kilona har ju faktiskt rasat! (Jag har visserligen lika stor nergång, men på typ dubbelt så lång tid...)

Visst är det skönt att vara under 80. För mig var det i alla fall en jobbig gräns, jag VILL INTE väga nåt som börjar på en 8:a!!!



Lycka till nu framöver!

2008-12-02 @ 20:58:34
URL: http://omjagvoresmal.blogspot.com
Postat av: elin

Tack! du ä me söt..hihi! Funderar starkt på att börja på natilus...men d ä sååå dyrt...o friskiskortet går inte ut förrän april...får se hur jag gör!!!! Duktig du ä!!!! kram

2008-12-02 @ 21:28:48
URL: http://nilesvikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0